şirket

Opel Türkiye - Genel Müdürlük

Torbalı, İzmir

14 kişiden %60'si beğendi (3)

İletişim bilgileri

Adres: Kemal Paşa Yolu, Pk: 35860, Torbalı, İzmir Haritayol tarifi

Telefon: +90 (232) 853-2330 ara

Hakkında

Opel Türkiye - Genel Müdürlük: Opel Türkiye - Genel Müdürlük İzmir, Torbalı ilçesinde otomotiv, firma, şirket. Opel Türkiye - Genel Müdürlük, İzmir, Torbalı ilçesinde yer alan şirket. Bu mekan toplam 14 oy üzerinden 3 yıldız aldı.

Soru & Cevap:

Opel Türki̇ye - Genel Müdürlük'ün kayıtlı olduğu kategoriler:

  • şirket
  • otomotiv
  • firma
  • şirket

Konum

Bu bölümde Opel Türki̇ye - Genel Müdürlük'ün haritadaki konumunu, varsa sokak görünümünü ve uydu haritasını görebilirsiniz.

İncelemeler

Merhabalar opel 2008 model astra cosmo sedan aracım var araç triptonik birşey ögrenmek istiyorum şanzuman yag degişimi oluyormu KM 70 000 de servisleriniz olmaz diyor sizler bu konuda bana saglıklı bilgi verebilirmisiniz


Erzurum daki Opel yetkili servis kadar rezilllll bir servis görmedim.


Erzurum'daki Opel yetkili servisten şikayetçiyim, böyle bir sorumsuzluk, başı boşluk olamaz.
Biz küçük bir kaza yaptık aracımız 20 gündür yatıyor. Zaten hasar belirlemeyi 3 günde ancak belirleyebildiler. Erzurum Opel Yetkili Servis'in yedek parça bölümündeki Kamil Bey parçaları sipariş ettikten sonra, parçanın olup olmadığını takip etme tenezülünde dahi bulunmuyor, Parçanın sipariş sonrası neden gelmediğini araştırcakmış haberi yokmuş neden gelmediğinden, sonra parçanın Türkiye'deki yetkili servislerde olmadığını 10-15 gün sonra öğrenip yurtdışına yeni sipariş veriyor. Erzurum Opel Yetkili Servis'in Genel Müdürü Adem Bey bu konu aynı şekilde Kamil Bey kadar sorumsuz bir şekilde karşıma çıkıyor. Ve pişkin pişkin biz parça siparişlerini verdik ama takibini yapmadık bizim suçumuz diyor utanmadan. Ve bana yurtdışından gelecek olan parçanın 30-45 gün içinde ancak geleceğini söylüyor. Ben Erzurum Opel Yetkili Bayinizden şikayetçiyim, biz daha önce yine aynı yere km lik bakım için götürmüştük ve yine memnun kalmamıştık. Şimdide mağdur olduk. Bundan sonraki hayatımda birdaha opel markalı araç almayacağım, ve ailemde bulunan Opel markalı aracların sahiplerine de anlattım bundan sonra Kabadayı ailesi olarak Opel in önünden dahi geçmeyeceğim. Aracım servisten çıkar çıkmaz satacağım ve yetkili servisi de mahkemeye vereceğim mağdur olmamdan dolayı tazminat davası açacağım.Opel i Türkiye'de bu hale getirenlerde belki biraz utanır bu yazıyı okuyunca.


Opel markasından utanıyorum herkese kötülüyecem arızalı araç satıyorlar diye


35 sbc 33 plakalı aracımmercanlar opelde kasko marifetiyle tamirde olup,sizden aracımın değişimi için gönderilen sağ ön jantı için tedarik dışı parça,elimizde yok yanıtı aldıklarını söylemişlerdir.Bu durumda aracımın diğer 3 jantı farklı,bu yeni jantı farklımı olacaktır,yada bir çözüm öneriniz olacak mıdır? 505 5374370


SIFIR ALDIĞIM OPEL ASTRA SEDAN ARACIMDAN ARAÇ İÇİNDEN GELEN ÖZELLİKLE SÜRÜCÜ KAPISINDAN GELEN SESLERDEN DOLAYI MEMNUN DEĞİLİM SERVİS ÇÖZEMİYOR YARDIMLARINIZI BEKLİYORUM


kampanya dahilinde almış olduğum tiri-ger setini değiştirmek için 13/ocak/2015 tarihinde Ankara'da bulunan Reis Opel yetkili servisinize 34 V 8299 Plakalı opel aracımı sabah saat 09/30 da bıraktım . akşam üstü beni arayarak yanlış hatırlamıyorsam benzin pompasını sökerken kırıldığını ve yenisinin takılması gerektiğini söylediler. ilgili parçanın parasını da benim ödemem gerektiği söylendi benim itirazım sonucu kademe şefinin muaddel i olan parçayı getirtip takabileceklerini ifade ettiler onun haricinde başka bir şey yapılamayacağı ifade edildi. servisin kırdığı parçanın parasını benim mi ödemem gerekiyor bilgilendirilmeyi saygılarımla arz/rica ederim.


ADANA ONATÇA BAYİSİNDEN 0 ARAÇ ALDIK, KESİNLİKLE HİZMET KALİTESİNDEN MEMMUN KALMADIK, BİR HAFTA SONRA ŞİKAYET KONUSUNU TÜM AYRINTILARINI YAZACAĞIM,


ADANA ONAT BAYİSİNDEN 0 ARAÇ ALDIK, KESİNLİKLE HİZMET KALİTESİNDEN MEMMUN KALMADIK, BİR HAFTA SONRA ŞİKAYET KONUSUNU TÜM AYRINTILARINI YAZACAĞIM,


Merhabalar;

Mobotix marka ip kameraların Türkiye Distribütörüyüz.


02.12.2014 tarihinde çıkan resmi gazete de Gümrük ve Ticaret Bakanlığının yayınlamış olduğu yönetmelik ve teknik şartname gereği, Gümrük sahalarında bulunan mevcut kameraların değişiminin yapılarak yönetmeliğe uygun hale getirilmesi gerekmektedir.Bu kamera sistemi için şartnameye birebir uyan kamera olduğumuzu vurgulamak isterim.Ayrıca kayıtların saklanması içinde 1 yıl gibi ciddi bir süre istenmektedir. 05.02.2015 tarihine kadar projeye başlamayan,kamera sistemleri için faaliyete geçmeyen firmalara da idari yaptırımlar söz konusu olduğunu söylemek isterim.Mağduriyetlerin yaşanmaması için ürün hakkında sizlerle görüşmek, en kısa sürede keşif yaparak sizlerle çalışmak isteriz